Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Καλό καλοκαίρι

30 Ιουνίου 2011
Άλλη μια χρονιά πέρασε...Μια χρονιά με τα πάνω και τα κάτω της...Με τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα. Χρησιμοποιώντας και μια λέξη του συρμού, τον αναστοχασμό (...η επιμόρφωση έκανε τη δουλειά της!!!), βρίσκω πως η χρονιά αυτή καταγράφεται τουλάχιστον για μένα σ' εκείνες με  θετικό πρόσημο.
Παρ' όλες τις δυσκολίες και την κούραση, την οικονομική κρίση και εν γένει τη μιζέρια που μας πολιορκεί, τις προσωπικές περιπέτειες, την αμφισβήτηση και τις επιθέσεις που κάποια στιγμή με μπλόκαρε, τελικά άφησα σήμερα το σχολείο με μια γλυκιά γεύση στο στόμα...
Όντας σε απόσταση πια έχω να θυμηθώ τις δημιουργικές μέρες που μου πρόσφεραν τα παιδιά...Πρόβες στη μικρή σκηνή του σχολειού...Γιορτές και τραγούδια, απαγγελία, θέατρο και δραματοποίση... Αγωνία να ανταπεξέλθουμε στο εγχείρημα της παρουσίασης της δουλειάς μας στο Πολιτιστικό...Θαυμασμός, όταν οι εκκολαπτόμενοι λογοτέχνες μας παρέδιδαν τα υπέροχα κείμενα τους...Έκπληξη τη στιγμή που παρουσίαζαν ως μικροί ερευνητές τις εργασίες τους...Χαρά...ανείπωτη, όταν πανηγυρίσαμε την επιτυχία στις Πανελλαδικές...Πόνος για κείνους που δεν πέτυχαν αυτό που επιθυμούσαν και...λόγια εμψύχωσης και ελπίδας.
Έχω να θυμηθώ επίσης μια σειρά από γελαστά οικεία πρόσωπα, αυτά των περισσότερων από τους συναδέρφους μου για τους οποίους είμαι πραγματικά περήφανος..
Απολαύστε το Καλοκαίρι...γεμίστε τις μπαταρίες σας...και καλή αντάμωση από Σεπτέμβρη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου